DIF-AIK

Idag slutade jag tidigt som vanligt. Drog ner till banken med mamma direkt efter. Vid kvart över 1 åkte jag bort till vårdcentralen med elin. Lämnade urinprov och fick antibiotika utskriven. Skulle även tagit blodprover men vågade inte haha så ska göra det någon gång nästa vecka :( Efter det så gymmade jag med elin och fikade även med elin och massa grabbar från klassen, riktigt bra onsdag!
När jag kom hem åkte jag och handla med pappa och gjorde några ärenden. Nu ligger jag i sängen och kollar fotboll. Har hittat en sida som streamar matchen mellan Djurgården - AIK, 0-1 till AIK just nu!!
vi hörs sen kanske :)
 
Från förra veckan. Godaste någonsin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback