Helgen

Fredagen bestod utav gym, middag med familjen, lets dance tittande hemma hos Emma med tjejerna och övernattning hos jesper.
På lördagen klättrade jag med pappa, grillade med familjen + moster, träffade tjejerna och på kvällen träffade vi några killar i från klassen.
Idag gymmade jag med becca, efter det åkte pappa och jag ut till pappas kompis och hjälpte han med bilen innan vi åkte jag ut till Valstad och klättrade. Första ute klättringen för i år, riktigt härligt!
Nu sitter jag i soffan och har läst igenom 3 kapitel i biologi boken tills np:et på tisdag! Vi hörs


Bild 1: hemma hos Oscar i lördags /
Bild 2: pappa och Tore / 
Bild 3: ute i Valstad förut idag /
Bild 4: korvgrillning ute i Valstad
Bild 5: jag och tjejerna på Johannas fest i november förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback