påsklov

äntligen lov!! fyfan vad jag ska njuta! Sista dagen i skolan gick snabbt och bra. Skrev klart mitt so arbete och skickade äntligen in det, så sjukt skönt att inte behöva tänka på det mer!! Gick hem när det var 2 lektioner kvar pga min urinvägsinfektion. Har kissat blod 2 gånger idag och det gör svinigt ont. Hoppas på att min medicin börjar verka snabbt så jag slipper ha så ont. Elin och jag drog iaf efter hon hade slutat till dollar store sen hem till mig. Vi körde spel med mina bröder, åt middag och sen drog jag och tränade med pappa. Nu har jag precis duschat. Nu kom min bror och hans flickvän hit, får se vad vi hittar på!
Kofta- GinaTricot  / Linne- Levis / Jeans - Lager 157 / Skor - Johnny Bulls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback