mat tips

Första skolveckan är nu avklarad och allt känns jättebra. Idag började jag inte förens halv 12. Första lektionen blev inställd och det var bara halva klassen som skulle ha naturkunskap som andra lektion och jag var inte en av dom som tur var haha! Så jag hade en väldigt skön morgon och sen bara två lektioner innan jag slutade! Åkte till gymmet då och nu är jag hemma. Nu ska strax äta sen ska jag träffa elonet!
 
I förrgår lagade jag mat till familjen blev faktiskt riktigt gott. Följde ett recept som vi köpte från Ica Maxi, där dom tipsar om 5 middagar man kan laga i veckan, väldigt bra! Hur som helst så lagade jag ostgratinerad scnitzel med ris och sallad till bestående av salladsblad, rödlök, tomat och olja och havsalt på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback