personalfest, skolstart osv

Sommaren börjar leda mot sitt slut. Sommarlovet är i princip slut nu, imorgon är det back to reality. Ny skola och ny klass, det ska på ett sätt bli roligt med nya människor och bara massa nya grejer men såklart så är det aldrig kul med tidiga morgnar, läxor, sena dagar osv. 
Igår var jag på personalfest med en del utav harrys gänget! Vi började med att träffas nere vid harrys där vi storstädade i några timmar. Jag och maja fick även i uppdrag att gå och köpa 30 dubbla cheese på donken för lite energi påfyllning haha. Sen efter det gick vi vidare till en kollega för lite vin innan vi åkte båt ut till hasselö och åt mat. Hade en jättekul kväll och längtar redan tills nästa sommar då jag ska få jobba där igen!
såhär har jag sätt ut idag, där ser ni även mitt nya linne ifrån barcelona som jag köpte på bershka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback