bareMinerals- bästa sminket

Tänkte visa hur jag sminkar mig vardagligen med bilder, hoppas ni förstår!
Använder bara det här sminket dagligen↑
osminkad
Primer för att få sminket att hålla och se likadant ut hela dagen.
Börjar med concealer från MakeUpStore. Lägger den runt ögonen och på röda partier.
Sen börjar jag med basen. Lägger pudret över hela ansiktet.
Sen tar jag concealer borsten och lägger puder under ögonen och kanske på röda partier om det behövs. Med den här borsten så kan du göra pudret lite tjockare så att det blir som en concelaer istället för löst puder.
Det sista jag gör är att lägga ett mörkare puder som gör att man får lite mer färg. Det är princip den här som gör hela ansiktet, jag älskar den!
Här har jag lagt alla bas grejer förutom det bruna pudret.
och här har jag lagt på allt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback