my baby is back

Min gamla dator som började fungera igår men egentligen är sönder beslöt sig för att sluta fungera idag igen, men då ringde mamma och sa att min andra hade kommit tillbaka från lagningen, bra tajming där! Så vi hämtade ut den förut idag och nu sitter jag här med en fungerande dator och kollar lite dh avsnitt.
 
Annars då? Jag gör inte mycket om dagarna. Båda mina bf's har börjat jobba så jag gör de nada på dagarna i princip. Idag gjorde jag ingenting förens vid 1 då jag drog till jesper i någon timma. Sen åkte jag och handla med mamma vilket tog livet ur mig. Mådde jätte dåligt efter det och kännde mig febrig så tog en powernap när jag kom hem och det hjälpte lite grann. Nä nu ska jag fortsätta kolla på dh sen ska jag försöka gå och lägga mig i tid för imorgon åker jag till storebro med elin, becca och beccas familj och firar midsommar där!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback