Helg

Igår var det fredag. Fick sluta vid 1 istället för2 vilket var riktigt skönt! 
Jag träffade jesper en stund innan jag drog till stadium tillsammans med elin och becca. Vi tog även en fika på IcaMaxi innan jag åkte hem igen. På kvällen drog jag ut och sprang och sen kollade jag på leta dance!
Idag ( lördag) vaknade jag ganska tidigt. Hjälpte mamma att slinga hennes hår sen åkte jag till Elgiganten med pappa och beställde en ny dator och sen åkte vi till stadium. Efter det åkte jag och städade. Runt 1 hämtade jag upp elin för att dra till gymmet. Vi körde armar vilket gick jättebra! När jag kom hem tog jag ett bad och sen käkade jag middag med min bror, hans flickvän, pappa och mamma. Fick även en försenad födelsedags present från make up store av min bror och hans flickvän😋
Ikväll ska jag dra en sleep over hos becca med henne, elin och Emma!
Vi hörs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback